Najboljše popuste najdete v naši aplikaciji.
Namesti
⚫️ BLACK FRIDAY | TOMMY HILFIGER | Dodatnih -30% popusta na označene izdelke ⚫️ TO MORAM IMETI

POLITIKA VARNOSTI OSEBNIH PODATKOV

Z oddajo naročila, registracijo, prijavo na komercialna sporočila ali brskanjem po naši spletni strani dovoljujete, da družba Digital People, a.s., s sedežem na naslovu Rozkošný 1058/3, 150 00 Praha 5 - Smíchov, vpisana v poslovni register, ki ga vodi Mestno sodišče v Pragi, pod številko poslovnega registra B 13119, ID številka: 28206592 (v nadaljevanju "upravljavec" ali "upravljavec osebnih podatkov"), uporablja vaše osebne podatke. Namen te strani je, da vas v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov (GDPR) obvestimo o tem, katere podatke o vas zbiramo, iz kakšnega razloga in kako vaše podatke uporabljamo, kakšne so vaše pravice v zvezi z našo uporabo osebnih podatkov in kako jih lahko pri nas uveljavljate v skladu z uredbo GDPR.

Katere podatke zbiramo o vas?

V registru naročil obdelujemo vaše osebne podatke v naslednjem obsegu: e-pošta, ime in priimek, telefon, naslov in tudi podatki o ceni. Podatke najprej potrebujemo za obdelavo naročila, tj. za izpolnitev pogodbe (tj. za izpolnitev naših pogodbenih obveznosti do stranke). Ko izpolnimo svoje pogodbene obveznosti, osebne podatke iz evidence naročil uporabimo za nadaljnje namene. V našem zakonitem interesu je, da hranimo celotno evidenco naročil zaradi pravne zaščite pred prihodnjimi spori. Zaradi zakonsko določenega garancijskega roka za kakovost blaga, zastaralnega roka ter nastavitev in sistematike sodnega sistema, vključno z roki za zastaranje zahtevkov, moramo podatke iz evidence naročil obdelovati 6 let. Podatke iz evidence naročil nato uporabljamo tudi za izpolnjevanje zakonske obveznosti arhiviranja dokumentacije za morebitni finančni nadzor za obdobje 10 let.

Vaše osebne podatke v registru uporabnikov obdelujemo, če oz. ko nam jih posredujete ob registraciji ali pri urejanju svojega profila, zaprosite, da vas dodamo na čakalno listo, ob oddaji naročila ali v povezavi z računi na družabnih omrežjih. V našem zakonitem interesu je, da vzdržujemo zbirko podatkov o uporabnikih. Podatkovna zbirka bo posameznim strankam omogočala tudi vzdrževanje in upravljanje vašega profila v okviru postopka registracije na spletnem mestu. Poleg namenov registracije to zbirko podatkov uporabljamo tudi za identifikacijo posameznikov pri poslovanju s centrom za pomoč strankam, pri obravnavi pritožb, pri obravnavi naročil ali za namene trženja (več o tem v nadaljevanju). Osebne podatke za evidenco uporabnikov hranimo 5 let od vašega zadnjega naročila.

Vaše osebne podatke uporabljamo tudi za organizacijo dostave (pri izpolnjevanju naših pogodbenih obveznosti). Te podatke posredujemo dostavnim podjetjem in jih shranimo v dnevnik dostav, ki služi kot varnostna kopija v primeru napake pri prenosu preko informacijskega sistema. Zaradi morebitnih zahtevkov stranke in dostavnega podjetja te podatke za namen zagotavljanja dostave obdelujemo 5 let od oddaje naročila.

Shranjevanje osebnih podatkov iz vašega naročila nam omogoča, da vam olajšamo naslednji nakup, zato lahko v elektronsko košarico predhodno vnesete podatke, ki ste jih že uporabili. Osebne podatke za namen olajšanja vašega nakupa obdelujemo na podlagi pravnega naslova zakonitega interesa in jih hranimo v zbirkah podatkov skupaj z drugimi podatki, tj. za obdobje 5 let od datuma vašega zadnjega naročila.

Da bi vam lahko zagotovili ustrezno tehnično podporo pri uporabi našega spletnega mesta, shranjujemo tehnične podatke o napravi, s katero dostopate do našega spletnega mesta (brskalnik, ki ga uporabljate, naprava, s katere dostopate do našega spletnega mesta, in operacijski sistem, ki ga uporabljate). Zagotavljanje tehnične podpore je v našem in vašem zakonitem interesu. Ti podatki so del naših notranjih dnevnikov in jih ne uporabljamo za druge namene kot za zagotavljanje tehnične podpore, vendar jih moramo iz tehničnih razlogov hraniti ves čas trajanja osebnih podatkov, ki jih obdelujemo. Te podatke o vas bomo izbrisali najkasneje 5 let po vašem zadnjem naročilu.

Kako uporabljamo podatke za namene trženja?

Za namene trženja obdelujemo vaše kontaktne podatke, ki jih vnesete ob naročilu, registraciji ali prijavi na naša komercialna sporočila, in jih uporabljamo za pošiljanje komercialnih sporočil ter za izboljšanje ustreznosti naših sporočil glede na vaše interese. Prizadevamo si, da bi vas informacije, ki vam jih pošiljamo, informirale, veselile in navdihovale, zato nam je pomembno, da poznamo vaše odzive na ta sporočila, zato hranimo povratne informacije o njih. Seveda se lahko od naših komercialnih sporočil kadarkoli odjavite ali spremenite pogostost njihovega prejemanja, kar lahko storite v svojem profilu na napi spletni strani. Ko se boste popolnoma odjavili (iz vseh informacijskih kanalov), vaših kontaktnih osebnih podatkov ne bomo več uporabljali za pošiljanje komercialnih sporočil.

Da bi vam zagotovili kar najbolj prijetno uporabniško izkušnjo in nenehno izboljševali naše storitve, shranjujemo podatke, ki nam pomagajo ugotoviti, kaj vas zanima in kaj vam je všeč. Ne želimo vam ponujati izdelkov, ki vas ne zanimajo in niso v vašem slogu. Namesto tega vas želimo opozoriti na nove izdelke vaše najljubše blagovne znamke ali popuste v želenih kategorijah. Da pa to lahko zagotovimo, moramo med drugim vedeti, kaj najpogosteje brskate na našem spletnem mestu, kaj iščete, kaj naročate, in tudi katere izdelke vračate in zakaj.

Na podlagi informacij o tem, kaj vas v naši trgovini najbolj zanima, vas razvrstimo v različne skupine (na primer glede na priljubljeno blagovno znamko, kategorijo, ceno, velikost itd.), katerim lahko nato pošljemo natančne informacije o naših posebnih ponudbah. Ne želimo, da bi vas naša komercialna sporočila motila, zato se trudimo, da bi bila čim bolj natančna in "prilagojena" vam. To ne bi bilo mogoče brez obdelave podatkov o vaših obiskih spletnega mesta, iskanjih, naročilih, in odzivih na naše tržne akcije.

Za izboljšanje naših storitev moramo vedeti tudi, kdaj in kje nakupujete ter kdaj in kje najpogosteje prevzamete svoja naročila. To nam omogoča, da vam komercialna sporočila pošiljamo ob času, ki vam najbolj ustreza, ali da vam lahko priporočimo najprimernejši čas za prevzem vaših naročil.

Vaše mnenje je za nas zelo pomembno in je naša gonilna sila. Zato povratne informacije, ki jih prejmemo od vas, najpogosteje v obliki odgovorov na vprašanja iz vprašalnikov, skrbno hranimo. Zanima nas, kako ste zadovoljni z našim blagom, spletno stranjo, dostavnimi možnostmi in še marsičem. Prav tako moramo spremljati uporabo kuponov za popust, ki jih uveljavljate pri nas. S tem poskušamo nas in vas zaščititi pred zlorabo, poleg tega pa nam to omogoča, da s pomočjo centra za pomoč strankam, nemudoma rešimo morebitne težave s kuponi.

Prav tako vas želimo nagraditi za vašo zvestobo in se vam zahvaliti za vašo dolgoletno dobro voljo. Da bi vedeli, do katerih posebnih ugodnosti ste upravičeni, moramo med drugim vedeti, koliko blaga naročite pri nas, koliko naročenega blaga vrnete in kako dolgo ste že stranka. V našem zakonitem interesu kot trgovca je, da te podatke spremljamo za vsako stranko posebej, zlasti kadar vam lahko na podlagi takšnega sledenja ponudimo dodatne ugodnosti in tako nagradimo vašo zvestobo.

Vse osebne podatke, ki jih uporabljamo pri trženju, uporabljamo na podlagi zakonitega interesa in jih za namene trženja hranimo 5 let od vašega zadnjega naročila. Ker se zavedamo, da se lahko podatki o tem, kaj vas posebej zanima, kaj vam je pri nas všeč, in vaše povratne informacije o tržnih sporočilih, ki vam jih pošiljamo, obravnavajo kot občutljive podatke, te podatke hranimo le 2 leti od njihovega prejema.

Komu posredujemo podatke?

Vaše osebne podatke uporabljamo izključno za naše interne namene in le iz zgoraj navedenih razlogov. Vendar vseh potrebnih storitev v zvezi z osebnimi podatki ne zagotavljamo samo z lastnimi sredstvi, temveč uporabljamo tudi storitve tretjih oseb (specializiranih podjetij). S tretjimi osebami, ki jim posredujemo vaše osebne podatke, imamo sklenjeno pogodbo, na podlagi katere lahko zagotovimo in zaščitimo vaše pravice na področju varstva podatkov.

V okviru vašega naročila se tako lahko osebni podatki posredujejo dostavnim podjetjem, kot so npr:

1.1 General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Češka

1.2 General Logistics Systems d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana, Slovenija

2.1 Zásilkovna s.r.o./Packeta, Lihovarská 1060/12, 190 00 Praga, Češka

2.2 Pošta Slovenije d.o.o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor, Slovenija

 

Poleg našega registra se vaše osebne podatke obdeluje tudi v informacijskih, analitičnih in trženjskih sistemih tretjih oseb, ki jih potrebujemo za naše poslovanje, kot so npr:

GoodData s.r.o., s sedežem na naslovu Moravské náměstí 1007/14, Veveří, Brno

Računovodski/Knjigovodski računalniški program, ki ga upravlja družba Solitea Česká republika, a.s., s sedežem v Drobného 49, Brno.

Osebnih podatkov ne posredujemo nobeni drugi tretji osebi za namen nadaljnje obdelave.


Kje hranimo podatke?

Podatki so shranjeni na varnostno kopiranih strežnikih v podatkovnem centru družbe SuperNetwork s.r.o., Bilejova 407, Stráž nad Nisou 463 03. Varnost podatkovnega centra je v celoti skladna z uredbo GDPR, več informacij pa je na voljo neposredno na spletni strani podatkovnega centra.

Dostop do sistemov, ki posredujejo osebne podatke naših strank, je omogočen le omejenemu številu notranjih uporabnikov, katerim je omogočen dostop zaradi narave njihovega dela. To so lahko na primer zaposleni, ki delajo v oddelkih za pomoč strankam, obdelavo naročil itd. Posamezni zaposleni imajo vedno dostop le do osebnih podatkov, ki jih nujno potrebujejo za svoje delo. Dostop do vseh kritičnih sistemov, ki obdelujejo osebne podatke naših strank, je omejen samo na notranje omrežje, zgoraj navedene osebe pa v primeru prekinitve pravnega razmerja z nami, samodejno izgubijo dostop do vaših osebnih podatkov.

Kako varujemo gesla?

Vaših gesel sploh ne shranjujemo v sistemu niti jih ne shranjujemo v zbirki podatkov. Uporabljamo samo posebej izračunane t.i. hash ključe, ki se generirajo s funkcijo hash SHA-512 + edinstveni t.i. salt protokolom za vsako geslo.

Katere pravice vam daje GDPR in kako jih lahko pri nas uporabljate

Pravica do razkritja in pravica do popravka

Kadarkoli v prihodnosti lahko od nas zahtevate, da potrdimo, ali obdelujemo vaše osebne podatke, tako da pošljete sporočilo na naslov info@zoot.si. V primeru, da vaše podatke obdelujemo, vas lahko na vašo zahtevo poleg informacij iz splošnih pogojev, te politike o zasebnosti in dokumenta z informacijami o uporabi piškotkov, obvestimo tudi o vseh tretjih osebah, katerim so bili ali bodo razkriti vaši osebni podatki. Če osebnih podatkov ne pridobimo neposredno od vas, imate pravico do vseh razpoložljivih informacij o tem, kje in kako smo pridobili vaše osebne podatke.

Če osebne podatke o vas obdelujemo netočno, nas lahko o tem obvestite tako, da pošljete sporočilo na naslov info@zoot.si, mi pa bomo nato netočne osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja popravili. Po registraciji na našem spletnem mestu boste imeli možnost, da sami spremenite svoje osebne podatke. Če želite dopolniti nekatere osebne podatke, ki nam jih prej niste posredovali, in so ti osebni podatki potrebni za opravljanje storitev, ki jih zagotavljamo, jih preprosto ponovno izpolnite na ustreznem mestu pri urejanju profila. Odstranitev uporabniškega računa in osebnih podatkov, ki niso potrebni za nadaljnjo obdelavo, lahko zahtevate tako, da se pisno obrnete na našo službo za pomoč uporabnikom.

Pravica do ugovora pri obdelavi osebnih podatkov

Tudi če vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa, imate pravico ugovarjati takšni obdelavi, vključno z ugovorom proti obdelavi osebnih podatkov, ki jih obdelujemo za namene neposrednega trženja. To lahko storite tako, da pošljete sporočilo na naslov info@zoot.si. Če boste predložili tak ugovor, bomo brez nepotrebnega odlašanja ocenili, v kolikšni meri lahko pravno uveljavljamo legitimnost naših razlogov za obdelavo vaših osebnih podatkov kljub vašemu ugovoru in kako bomo v tem času ravnali z vašimi osebnimi podatki. Dokler ne dokažemo svojih zakonitih razlogov za obdelavo, vaših osebnih podatkov v tem času ne bomo obdelovali.

Pravica do omejitve obdelave osebnih podatkov

Imate pravico zahtevati, da omejimo obdelavo vaših osebnih podatkov, vključno z izbrisom, tj. da jih prenehamo obdelovati:

Če nam sporočite, da so osebni podatki, ki smo jih pridobili netočni, dokler ne preverimo njihove točnosti.

Če je obdelava vaših osebnih podatkov nezakonita in vi namesto zahteve po izbrisu s sporočilom na naslov info@zoot.si zahtevate zgolj omejitev njihove uporabe.

Če vaših osebnih podatkov ne potrebujemo več za zagotavljanje naših storitev, vendar jih potrebujete za uveljavljanje svojih pravic.

Če nasprotujete obdelavi, kot je določeno v zgornjem odstavku, dokler ne preverimo, ali so naši razlogi za obdelavo upravičeni, ne glede na vaše interese.


Pravica do izbrisa osebnih podatkov

V primeru, da ugotovite, da obdelujemo vaše osebne podatke:
čeprav obdelava ni več potrebna za namene, za katere smo jo pridobili, in/ali

ugovarjate v skladu z zgornjim odstavkom in vam ne moremo dokazati zakonitih razlogov za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami ali uveljavljanjem oz. obrambo pravnih zahtevkov; in/ali

podatke obdelujemo iz katerega koli drugega nezakonitega razloga, imate pravico zahtevati, da tako obdelane osebne podatke izbrišemo brez nepotrebnega odlašanja po tem, ko nas o teh dejstvih obvestite s sporočilom na naslov info@zoot.si. Vendar podatkov ne smemo izbrisati niti na vašo zahtevo, če je obdelava potrebna za uveljavljanje pravice do svobode izražanja in obveščanja, za izpolnjevanje ene od naših zakonskih obveznosti ali za opravljanje naloge v javnem interesu ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

Pravica do prejema podatkov v strojno berljivi obliki

Če nas zaprosite, da vam posredujemo vaše osebne podatke, ki jih obdelujemo, tako da nam pošljete sporočilo na naslov info@zoot.si, vam jih bomo poslali v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki (npr. *.xls, *.csv ali podobni obliki). Če nas zaprosite, da vaše osebne podatke pošljemo drugemu upravljavcu podatkov, bomo vašo zahtevo seveda izpolnili.

Pravica, da se kadar koli odjavite od prejemanja komercialnih sporočil

Če od nas ne želite več prejemati komercialnih sporočil, se lahko od njihovega prejemanja odjavite s klikom na povezavo v vsakem komercialnem sporočilu spodaj, ali z urejanjem soglasja v svojem profilu, ustvarjenem z registracijo na našem spletnem mestu.

Pravica do preklica soglasja za prejemanje komercialnih sporočil kadar koli

Če vas prosimo za soglasje za obdelavo vaših osebnih podatkov v okviru naših posebnih promocijskih akcij, lahko to soglasje kadarkoli prekličete, tudi brez navedbe razlogov. Svoje soglasje lahko umaknete na način, ki je natančneje opisan v pravilih potrošniške konkurence, ali tako, da na elektronski naslov info@zoot.si pošljete preklic soglasja.

Kontaktirajte nas in našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov (DPO)

Z našim pooblaščenim nadzornikom za varstvo podatkov se lahko obrnete na naslov dpo@zoot.si.

Pravica do vložitve pritožbe pri organu za varstvo podatkov:

Če menite, da ne izpolnjujemo vseh zakonskih obveznosti, ki izhajajo iz obdelave vaših osebnih podatkov, se obrnite na naš center za pomoč strankam. Če vam naši sodelavci ne bodo mogli pomagati, se seveda lahko obrnete na organ za varstvo podatkov, in sicer na njegov sedež: UOOU, Sochora 27, 170 00 Praga 7, po elektronski pošti na naslovu posta@uoou.cz ali na drug način, ki ga organ za varstvo podatkov sprejme. Dodatne informacije o organu so na voljo na njegovem spletišču www.uoou.cz.

Na vrh